Starship
Hanya mengharap redha Ilahi terus bertaut :')
Isnin, 21 Julai 2014 12:45 PG 0 Atashinci(s)

Assalamualaikum semuaa :') Sihat ? Nabila alhamdulilah .. Hm hari ni entah tiba-2 terdetik nak cerita pasal arwah ibu cinta hati nabila :'D .

Tengahari tadi , nabila on twitter, tgh khusyuk-2 baca post kawan-2 twitt . Tiba-2 1 post yang nabila rasa 
" :o  " . Huhh ! apa lagi , terus ambik fon lah !. Tapiiii :( kami semalam ada salah faham , so nabila batal jelah niat nak wish kat dia .. sedih kan ? hmm Alaa takpa ,  nabila pun dh luahkan kat blog kesayangan nabila ni .. Sama jelahkan ? :')




Innalillahi wainna ilahi rajiun. Ajal, bukan boleh diganjak awal sedetik atau lewat sedetik. Tiba detiknya, berpisahlah jasad dan roh pergi menghadap Ilahi. :(

 Walaupun nabila tak pernah berjumpa dgn arwah makcik , tapi 2 tahun nabila berkawan dgn mirul , nabila yakin makcik didik mirul dgn penuh kasih syg kan ? :') nabila dapat rasakan bila dia cuba sampaikan kat nabila :')

 Nabila cuma mmpu tawakal dan doa , semoga nabla dapat jaga mirul mcm mana mirul pernah cerita, makcik mnjaga dia wktu kecik-2 dulu . Sepanjang 2 tahun nabila kenal famly arwah makcik, alhamdulilah perasaan syg nabila kpda fmly nabila sama syg nabila dgn keluarga makcik. Nabila harap ukhwah yg terjalin ni akn berkekalan . ^-^

Kini cukup 5 tahun  makcik tingglkn kami semua . Semoga roh arwah makcik sentiasa dalam rahmat Ilahi dan ditempatkan bersama-2 orang yang berimann. AMINN 

 AL- FATIHAH ~


 

Label:


SOME WORDS!


Hai!Welcome to my blog :) You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call my Superman kill you ! :P
Diary About Link Stuff

Shoutbox
Sharing is caring

Rewind



Credits


Edited: Miss Nabila